keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Vapaa-aikaa, ostoksia, tekemistä ja muuta vastaavaa

Olen luvannut kirjoittaa merkinnän postimerkkiharrastuksesta (siis harrassatuksen alku?), mutta valitettavasti en ole ehtinyt vielä kirjoittaa merkintää. Tai oikeastaan olen aloittanut kirjoittamisen. Mutta en ole saanut muotoiltua tekstiä kunnolliseen muotoon, muotoon joka miellyttäisi tarpeeksi minua itseäni. Mutta tulen kirjoittamaan merkinnän jossain vaiheessa!

Josko siirtyisin tähän aikaan, tämän päiväiseen. Sotkussa tuli käytyä kaverin kanssa. Päivän kuulumiset vaihtamassa ja menneitä muistelemassa. Mistäs kaikesta juttelimmekaan? Ei muista kaikkea.

Ostokset

Tuli tänään käytyä kaupoissa, tarvikeliikkeissä varaosia ostamassa. IKH-ketjun paikallisesta edustusliikkeestä ostin työkaluvyön ja Rautiasta kävin uppopistorasian. (Kotona pitää vaihtaa pistorasia, josta haljennut peitelevy/kansi.) Parilla kympillä tuli ostettua tavaraa...

Joko mainitsin Discshop-sivustolta tilaamani DVD-levyt? Tilasin levypaketin, joka sisältää Band of Brothers -sarjan ja Pacific -sarjan.

Aiemmin hankin Varustelekasta attaseasalkun (taisin mainitakin asiasta aiemmin). Huuto.net -sivustolta olen ostanut elektroniikkaa ja postikortin. Tietokoneen muistia (DDR-muistikampa) ostin, koska tarkoitus olisi hieman päivittää tietokonetta. Postikortti puolestaan tuli ostettua aiheensa puolesta. Olen kerännyt kotipaikkakunnan postikortteja (paikkakunnan visuaalista historiaa), ja kyseistä kuvaa ei vielä arkistoistani löytynyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti