maanantai 11. maaliskuuta 2013

Sekalaista

Mitäköhän kirjoittaisi? Mistäköhän kertoisi? Ei mitään hajua, teki vain mieli kirjoittaa jotain...

Josko kertoilisin tekemisistäni. Mitä olen tehnyt? Miten olen vapaa-aikaani kuluttanut? Viime viikolla oli hiihtoloma, tänään ei ollut koulua. Lukujärjestystekninen juttu, maanantaisin kursseja joita ei tarvitse käydä (koska hyväksiluettu). Joten vapaa-ajasta ei puutetta...

Blogit ja vlogit
Olen lukenut, tai paremminkin seurannut eri blogeja ja vlogeja. YouTubesta löytyy yllättävän paljon mielenkiintoisia vlogeja eli videopäiväkirjoja. Vajaa kymmenen taitaa olla suomalaista vloggaajaksi laskettavaa henkilöä, joiden kanavat olen tilannut. Lisäksi toinen mokoma ulkomaisia vloggaajia.

Piti tarkistaa kuinka monta tilausta YouTubessa: yhteensä 111. Vloggaajien lisäksi löytyy mm. yhteisöjä ja tv-ohjelmien kanavia, kuten esim. Gordon Ramsayn ja Top Gear -ohjelman kanavat.

Muoti ja blogit
Törmäsin Taloussanomien artikkeliin Maalaisen hatusta pukumiehenkin päähineeksi, josta juolahti mieleen eräs lukemani blogi: Keski-ikäisten miesten muotiblogi. Valitettavasti kyseistä blogia ei ole pariin vuoteen päivitetty...

Leffat
Mitäs vielä? Elokuvia on tullu katsottua. Viimeksi katsoin Talvisota-elokuvan, vuodelta 1989 ja ohjaajana Parikka. Ostin kyseisen elokuvan paikallisesta K-supermarketista. Yleensä olen tilannut elokuvat Discshop-sivustolta. Suhteellisen kattava paikka, josta löytyy elokuvia laidasta laitaan niin DVD- kuin Blue-ray -muodossa.

Olen tainnut mainita Kauhun pikajuna -elokuvasta? Jos en ole, niin mainitaan nyt... Huuto.net-sivustolta löytyi VHS-elokuva, eli Kauhun pikajuna -elokuva 1970-luvulta. Toivottavasti on katsottavassa kunnossa. VHS-nauhat passaavat nimittäin olemaan aika herkkiä kulumiselle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti